گزارش کارآموزی مهد کودک

مطالب دیگر:
📒پاورپوینت ارگونومی و دكوراسیون داخلی در هتل📒پاورپوینت مراکز مجلل خرید ایران📒پاورپوینت شیشه های خود تمیز شونده📒پاورپوینت معماری باغهای ژاپنی📒شیوه های تأمین مالی در ایران📒پاورپوینت روانشناسی نابهنجاری چیست📒پاورپوینت روش‌های فرافکن در ارزیابی روانی📒پاورپوینت سیستم چند محوری DSM چیست📒پاورپوینت طبقه بندی ، تشخیص و برنامه های درمان اختلالات روانی📒پاورپوینت فرافکنی چیست📒پاورپوینت روش‌ های مطالعه‌ پیری‌ شناسی📒پاورپوینت نقش والدین در اعتماد به نفس کودکان📒پاورپوینت تاریخچه روانشناسی📒پاورپوینت یک مدل نظری فرآیندی برای هیجانات خودآگاه📒پاورپوینت معماری قرن 21📒حسابداری پیمانهای بلندمدت📒پاورپوینت تعاون 1 (درس 1 مطالعات اجتماعی کلاس هشتم)📒پاورپوینت تعاون 2 (درس 2 مطالعات اجتماعی کلاس هشتم)📒پاورپوینت ساختار و تشکیلات دولت (درس 3 مطالعات اجتماعی کلاس هشتم)📒پاورپوینت وظایف دولت (درس 4 مطالعات اجتماعی کلاس هشتم)
گزارش کارآموزی مهد کودک|600631|lbt
جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان گزارش کارآموزی مهد کودک را مشاهده می نمایید.

دانلود

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 30

فهرست

تقدیم به پدر و مادر عزیزم

تقدیم و تشکر

مقایسه یک مهد استاندارد

برنامه روزانه یک مهد کودک

انواع ساعت کاردر مهد کودک

مواد آموزشی در مراکز پیش دبستانی و دبستانی

بهداشت و نظافت و مسائل مربوط به ساختمان در مهد کودک

مهد کودکی را که در آن کار آموزی می کردید معرفی کنید

وظایف یک مدیر پیش دبستانی

برنامه هفتگی استاندارد

مقایسه مهد آزادی دخترانه یا مهد استاندارد

خلاصه آموزش ها در طی 3 ماه را بیان کنید

آموزش مفاهیم ریاضی ، شمردن اعداد از 1 تا 20

آشنایی با مفاهیم علوم تجربی

آموزش بهداشت

برداشت کلی ، نکات مثبت و منفی

پیشنهاد

انتقاد

نتیجه گیری

مقایسه یک مهد استاندارد

در مهد کودک برای رسیدن به هدفهای آموزشی و پرورشی و همچنین پرستاری کودکان در مراکز آموزش قبل از دبستان نیاز به برنامه می باشد که مدیران موسسان مذکور در دو حیطه دراز مدت و کوتاه مدت این کار برنامه ریزی را انجام می دهند .

الف) برنامه ریزی دراز مدت – ممکن است در مهد کودک هدفهای دراز مدت در نظر گرفت که مجموف هدفها بتواند راهنمای فعالیتهای آموزشی پرورشی باشد و مربیان در پایان برنامه دراز مدت بتوانند موفقیتهای برنامه را ارزیابی کنند و این مدت ممکن است تا پنج سال نیز برسد ولی کمتر اتفاق می افتد که کودکی در این مدت طولانی در مهد کودک توقف داشته باشد تا بتوان کل برنامه را دربازه او اجرا کرد و نتیجه را بررسی نمود بنابراین ترجیحاً برنامه های دراز مدت تا یک سال قابل قبول می باشد .

ب) برنامه ریزی کوتاه مدت : در نظام آموزشی کشور ما مدیران مدارس وظیفه دارند برنامه آموزشی را برای مدت یک هفته و تنظیم کنند و این برنامه بر اساس ساعات کار هفتگی مدارس خواهد بود که از طرف وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده است . در تنظیم برنامه هفتگی که معمولاً به صورت تکراری در یک سال تحصیلی اجرا می گردد مدیران سعی دارند با همکاری مربیان و معلمان برنامه را تهیه و تنظیم کنند .

الف) برنامه روزانه یک مهد کودک

1- ورود کودکان به مهد کودک که معمولاً نیم ساعت طول می کشد اولین مرحله از کار مهد کودکها می باشد و زمان آن اغلب بستگی به ساعت کار مادران دارد که قبل ار آن کودک خود را به مهد کودک تحویل می دهند . در اغلب مهد ها ، کلیه مربیان حاضر هستند و هر مربی کودک مربوط به کلاس خود را تحویل می گیرد و در فرصت کوتاهی پیش می آید با مادر یا پدر کودک که همراه او می باشد به گفتگو می پردازد . تقریباً می توان گفت بهترین فرصتی است که بین مربی و اولیای کودکان تبادل اطلاعات صورت می گیرد و اغلب مربی چنین اطلاعاتی را کتباً به اولیاء داده و مطالب آنها را نیز ثبت می کند تا مورد توجه قرار دهد . گاهی کودکان یک مهد کودک را تنها یک با دو نفر از کمک مربیان و با نظارت مستقیم پدر یا معاون مهد کودک تحویل می گیرند و بعصی وقتها نیر کودکان وسیله سرویس رفت و آمد مهد کودک جمع آوری و یک جا وارد مهد می شوند و با راهنمایی معاون مهد کودک یا کمک مربیان و مربیان به کلاسهای خود راهنمایی می شوند .